Aturcara Lawatan




Hari Pertama (31/05/2011-Selasa)

KL-Padang-Bukit Tinggi (L,D)

Tiba di Bndara  International Minangkabau Airport, City Tour, Jambatan Siti Nurbaya, Pantai Padang yang pernah dilanda Tsunami.Melihat kesan  gempa bumi di bandar Padang seperti ambruknya Hotel Ambachang.
 Ke Bukit Tinggi, Rehat di Air Terjun Lembah Anai Lindungan Bulan, Melawat Pandai Sikek- buatan songket, ukiran kayu, ke Pasar Atas dan Jam Gadang, Check In  Hotel di Bukit Tinggi.


Hari Kedua (01/06/2011-Rabu)

Bukit Tinggi-Minangkabau (B/f,L.D)

Melawat Panaroma Ngarai Sianok, Sulaman Kumalasari, Sulaman Hj Rosma di Kg Baso.Ke Kg Tabek Patah- perusahaan kopi, kerepek pisang, Istani Selindung Bulan ( Istana Baso Pagar Ruyung) di Batu Sangkar, Ke Sulaman  Minang, Ke Tasik Meninjau di Kaki gunung Singgalang. Pulang ke Bukit Tinggi. Acara bebas.

Hari Ketiga (02/06/2011-Khamis)

Bukit Tinggi-Pekan Baru (B/f, L,D)

Shopping di Pasar Atas, Lunch, Ke Pekan Baru. Melalui  Jalan Kelok 9 (menghubungkan Bukit Tinggi -Pekan Baru), Rehat di Danau Buatan. Check In  di Hotel Pekan Baru. Dinner di Restoran Nelayan,  Lawatan ke  Pusat Membeli Belah (Pasaraya Matahari).


Hari Keempat (03/06/2011-Jumaat)

Pekan Baru-KL (B/f-L)


City Tour, Mesjid  An-Nur, membeli belah di Market Trasisional di Pasar Bawah, kulit, kek  tradisional sebagai buah tangan. Check In di  Airport Pekan Baru.



ANDA BERMINAT UNTUK  MENYERTAI LAWATAN INI?

Hubungi saya..........


Muhammad Amin bin Simon 
019-7825859
aminiptho@yahoo.com

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international voip calls